SAHABAT FOTO WANTED:

2013-04-18

MEMERLUKAN PINJAMAN PERIBADI DENGAN SEGERA CEPAT & MUDAH?? CALL TASHA 012-6607773/017-6151454

Nama: tasha
Email: spc_78@yahoo.com
Website/ Blog: www.pinjamanloan.com
Tajuk Iklan: MEMERLUKAN PINJAMAN PERIBADI DENGAN SEGERA CEPAT & MUDAH?? CALL TASHA 012-6607773/017-6151454
Teks Iklan: Assalamualaikum dan salam sejahtera……

Kami adalah Syarikat Pemberi Pinjaman Wang Berlesen (Licensed Money Lander) yang beroperasi di Kuala Lumpur dan Selangor. Kami menawarkan Pinjaman Wang Tunai Segera kepada kakitangan kerajaan dan swasta samaada anda blacklist, ctoss, criss dan mempunyai pinjaman dengan syarikat pinjaman berlesen lain.
Kami menjalankan perkhidmatan secara sah di bawah Akta Pemberi Pinjaman 1951. Kami adalah panel kewangan anda dimana kami menyediakan pembiayaan peribadi disaat anda kesempitan wang. Kami akan pastikan anda berpuashati dengan perkhidmatan yang telah kami sediakan.

**AREA KL DAN SELANGOR SAHAJA**

Kenapa anda perlu memilih kami:
-pemberian wang terus
-tanpa penjamin dan cagaran
-pinjaman diluluskan dalam 45 minit
-tiada pembayaran uprond sehinggalah lulus loan (tidak perlu risau untuk cuba apply)
-maklumat dirahsiakan
-yang bekerja dan menetap area KL dan Selangor sahaja
-hanya untuk bumiputra sahaja
-bukan untuk badan beruniform (polis, bomba,tentera)

Anda hanya perlu sediakan:-
1) 3 bulan payslip terkini
2) Internet banking (gaji on line bank)
3) Bil elektrik atau bil air
4) Surat pengesahan jawatan / EA letter
5) Epf atau socso

Untuk maklumat lanjut hubungi saya:
TASHA (PERUNDING ANDA)
No hp : 017-6357475
No ph : 03-56339963
No faks : 03-56219963
Email : spc_78@yahoo.com
Website : www.pinjamanloan.com
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 219.92.85.168

4 comments:

Unknown said...

Selamat datang ke 24jam Perkhidmatan Pinjaman

Pernahkah anda cuba untuk mendapatkan pinjaman dari bank-bank tidak berjaya? Segera memerlukan wang untuk keluar dari hutang? Memerlukan wang untuk pengembangan atau penubuhan perniagaan anda sendiri? Mendapatkan pinjaman daripada salah satu daripada syarikat-syarikat pinjaman yang terkemuka di UK. 24jam Pinjaman Perkhidmatan adalah salah satu yang terbesar pinjaman bercagar syarikat-syarikat di UK dan kakitangan yang ramah dan berpengalaman kami dapat memproses permohonan anda dengan cepat dan cekap. Anda boleh meminjam atas apa-apa tempoh 1-25 tahun dan meminjam sebarang amaun daripada £ 2,000 hingga £ 50.000.000,00 untuk sebarang tujuan.

Jenis-jenis pinjaman yang kami tawarkan termasuk:

pinjaman peribadi
Pinjaman jangka pendek
Pinjaman penyatuan hutang
pinjaman online
pinjaman cepat
Pinjaman apa-apa maksud-
terma-terma pinjaman
Pinjaman kredit Bad
pinjaman murah
Pinjaman kredit buruk
pinjaman rumah
Masalah kredit yang buruk
pinjaman bercagar

Dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 3% pada semua bahagian dunia. Aplikasi terdapat untuk pemohon yang berumur 18 tahun dan ke atas.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi melalui email: 24hourloanservice@gmail.com
Salam
Larry Fox

Unknown said...

Adakah anda sedang mencari pinjaman? Atau telah anda menolak pinjaman oleh bank atau institusi kewangan untuk satu atau lebih sebab-sebab? Anda mempunyai tempat yang betul untuk penyelesaian pinjaman anda di sini! Zenith Pinjaman Limited memberi pinjaman kepada syarikat-syarikat dan individu pada kadar faedah yang rendah dan berpatutan 2%.
Sila hubungi kami melalui e-mel hari ini pada zenithloanlimited@gmail.com

elijahloanfirm@hotmail.com said...

perhatian,

Memohon untuk pinjaman cepat dan mudah untuk membayar bil-bil dan untuk memulakan pembiayaan baru projek-projek anda pada kadar faedah yang paling murah sebanyak 3%. Sila hubungi kami hari ini melalui: elijahloanfirm@hotmail.com dengan jumlah pinjaman yang diperlukan sebagai tawaran pinjaman minimum kami adalah 1,000.00 kepada mana-mana pilihan pinjaman amount.I pagi disahkan, berdaftar dan legit lender.You boleh menghubungi saya hari ini jika anda berminat untuk mendapatkan ini pinjaman, hubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai proses pinjaman, proses seperti terma-terma dan syarat-syarat pinjaman dan bagaimana pinjaman akan dipindahkan kepada anda. Saya memerlukan jawapan mendesak anda jika anda berminat.

BORANG PERMOHONAN PINJAMAN

(1) Nama Penuh:
(2) Jumlah Diperlukan sebagai Pinjaman:
(3) Nombor Telefon:
(4) Duration:
(5) Negara:
(6) State / Province:
(7) Pendapatan Bulanan:
(8) Status Perkahwinan:
(9) Umur / Jantina:
(10) Pinjaman Tujuan:

NOTA: Semua Jawapan hendaklah dikemukakan kepada: elijahloanfirm@hotmail.com untuk pemprosesan cepat.
Terima Kasih,

Encik Elia
C.E.O / elijahloanCompany.

Unknown said...

Maha Suci Allah,
adik-adik saya, Allahku, telah menjawab doa saya, selepas memohon untuk pinjaman dalam internet untuk beberapa bulan sekarang tetapi tidak berjaya, dan saya telah ditipu selama 7 bulan oleh penipuan internet sehingga satu hari saya terjumpa bukti di internet dibuat oleh salah Puan Kasih Bambang, yang mampu untuk meyakinkan dan membantu saya untuk mempercayai Ibu Cahya, saya hanya dibayar dua kali iaitu bayaran cukai dan yuran pemindahan pinjaman saya dan tiada caj lain yang telah dibuat sekali lagi, dan untuk mengejutkan terbesar saya , i mendapat pinjaman saya pada 2% dan ia telah dihantar kepada saya terus ke dalam akaun bank saya 4 jam selepas saya membuat bayaran yuran terakhir saya, adik-beradik saya, masih ada seseorang yang mengambil berat tentang kami di sini, jika anda berada dalam keadaan ini bahawa saya baru sahaja keluar dari sekarang, saya akan menasihati anda bahawa anda menghubungi dia sekarang di e-mel beliau cahya.creditfirm@gmail.com dan saya menjamin anda semua bahawa wanita ini adalah Ibu benar dan akan membuat impian anda menjadi kenyataan jika hanya anda boleh bekerja dengan beliau dengan amanah, berasa bebas dan menghubungi beliau jika anda memerlukan pinjaman benar, anda boleh hubungi saya juga di abdulhalim08055@gmail.com jika anda mempunyai apa-apa soalan untuk bertanya, di sini adalah e-mel wanita yang membantu saya untuk mempercayai Ibu Cahya kasihbambang2012@gmail.com anda juga boleh menghubungi beliau untuk lebih infor.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

BANNER SAHABAT


Powered by BannerFans.com

Create your own banner at mybannermaker.com!