SAHABAT FOTO WANTED:

2010-04-20

Terhad Downline Percuma (passive income)

Nama: MOHD RAZIMAN MD DOM
Email: emanniaga91@gmail.com
Website/ Blog: http://duitkerjaonline.blogspot.com/
Tajuk Iklan: Terhad Downline Percuma (passive income)
Teks Iklan: Blog Free Downline : http://freehypro.blogspot.com/

Saya tak rugi ka?
1. Ya! Memang saya banyak rugi. Sepatutnya dapat 100% komisyen hasil penyertaan rakan saya. Tapi sekarang saya dapat 40% sahaja

Mengapa saya beri downline percuma?
1. Kerana mereka yang daftar kebanyakan kurang pendapatan, penganggur, dan student universiti
2. Rasa bersalah kalau ajak mereka join, lepas tu income mereka tak jalan terkapai
3. Untuk membantu mereka (rakan saya dan anda) pulang modal untuk jangka masa yang pendek

Sampai bilakah passive income ni saya dapat?
1. Hehe..tak kan sampai bila2. Rugi lah saya. Terbuka hanya orang terawal. InsyaAllah mungkin sebulan sekali. Tempoh seminggu. 20 - 31 hari bulan setiap 2 bulan.

Boleh saya ajak rakan saya?
1. Boleh, sudah tentu. Terpulang untuk anda mengajak mereka untuk masuk Downline Percuma saya untuk keuntungan bersama atau individu (join anda)
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 115.133.97.236

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

BANNER SAHABAT


Powered by BannerFans.com

Create your own banner at mybannermaker.com!