SAHABAT FOTO WANTED:

2011-06-07

KOMISYEN 100% TERUS MASUK KE AKAUN BANK!

Nama: kufat
Email: kufat2000@gmail.com
Website/ Blog: http://www.slimberryxtreme.com/?referid=kufat
Tajuk Iklan: KOMISYEN 100% TERUS MASUK KE AKAUN BANK!
Teks Iklan: Salam sejahtera,

Macamane perasaan korang bila check akaun bank korang wang RM100 bertubi-tubi masuk.. rasa macam nak pitam tak? Hehe.. Modal hanya RM100 sekali seumur hidup korang mampu meraih pendapatan yang lumayan !.Komisyen 100% terus masuk ke akaun bank korang! tak mau ke? cuba bayangkan la.. sehari korang taja 1 orang ( paling skit mungkin boleh lebih lagi) .. so dpt RM100 sehari.. sebulan dah RM3000!! perghhhh.. lumayan beb!

Baiklah,dibawah ini saya senaraikan beberapa kelebihan bisnes hebat ini :

[*]Kemudahan laman web referral ! - setiap orang yang upgrade menjadi ahli berbayar akan menerima link promosi masing-masing.

[*]Buat dari rumah sahaja..tak perlu jumpa2 orang! - bisnes ni kita leh buat online aje..tak perlu susah payah nak jumpa2 orang..tapi kalau nak jumpa jugak..xde hal punya..

[*]Komisyen 100% terus masuk ke akaun bank korang! fuhh.. - contoh ada 1 orang downline korang buat pembayaran,pembayaran tu akan masuk ke akaun bank korang..suka x? hehe

[*]Dapat SMS Alert bila ada prospek daftar percuma dan buat pengesahan pembayaran ! - yang ni bila ada prospek lawat dan buat pendaftaran,korang akan dapat SMS yang mengatakan ada orang melawat dan daftar under korang..prospek tu pun dapat SMS jugak bila dia dah daftar.. best2...=)

[*]Boleh mengaktifkan downline dengan menggunakan SMS..best oo! - hari tu saya naik KTM,kemudian ada downline buat pembayaran dan dah hantar pengesahan pembayaran,kemudiannya saya aktifkan dia menggunakan SMS sahaja dan akaun downline saya tu sudah berjaya diaktifkan..=)

[*]Email Blasting ! - yang ni untuk hantar Emel secara pukal

[*]SMS Blasting ! - yang ni untuk hantar SMS secara pukal

[*]Produk Ebook & Software untuk di-download secara percuma! -lepas dah upgrade jadi ahli berbayar baru leh download..hehe

[*]Untuk selebihnya..korang kena tengok sendiri .. surprise tak? =) - yang ni korang kena tengok dulu la kat link yang tertera dibawah..


Okey, sabar-sabar..mesti korang dah tak tahan dah tu..hihi.. untuk pendaftaran keahlian korang leh masuk link dibawah ni ye :

DAFTAR SINI!!
http://www.slimberryxtreme.com/?referid=kufat


Baca semua info yang tertera dilaman web tersebut dan buat keputusan segera atau orang lain yang ambil dahulu!

Jika ada sebarang pertanyaan,boleh call/sms saya di talian 0173197662


\"TERBARU! Perolehi US Dollar pada Setiap Minggu & Wang Tunai dalam gandaan RM100 pada Setiap Hari, terus ke akaun bank anda. Sila kunjungi :
http://slimberryxtreme.com/?referid=kufat
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 175.145.112.59

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

BANNER SAHABAT


Powered by BannerFans.com

Create your own banner at mybannermaker.com!