SAHABAT FOTO WANTED:

2011-10-08

Bercakap sambil buat duit

Nama: tajul_arifin
Email: epin04@gmail.com
Website/ Blog: http://adf.ly/2oRnw
Tajuk Iklan: Bercakap sambil buat duit
Teks Iklan: Dari : Muhammad Arifin bin Alias
Web site : http://www.TuneTalkBIZ.com/biz2talk Blog : http://www.md-epin.blogspot.com
Salam Sejahtera Sahabat Semua,
Saya telah menjumpai satu perniagaan prepaid yang pada pendapat saya, satu perniagaan yang mempunyai peluang amat cerah untuk maju dimasa akan datang iaitu perniagaan Prepaid Tune Talk. Ia merupakan produk seterusnya selain daripada AirAsia, Tune Hotel dan lain-lain lagi.
Tune Talk, pada pendapat saya telah menawarkan pakej sama seperti AirAsia, iaitu tambang murah, tetapi sekarang produk Tune Talk telah menawarkan pakej prepaid panggilan murah dan sms murah. Hanya dengan kadar panggilan 32 sen seminit dan 16 sen per sms, saya dapati Tune Talk telah mula merebak keseluruh negara dengan begitu pantas sekali.
Ditambah pula dengan aktiviti pengiklanan yang meluas seperti yang sering kita lihat semasa menaiki kapal terbang AirAsia, billboard yang banyak kita lihat di jejantas-jejantas seluruh negara, dan pengiklanan di media-media semasa. Tune Talk pasti akan menjadi produk terbaru AirAsia yang akan berkembang pesat dan menjadi pesaing hebat kepada syarikat komunikasi negara kita. Bagi saya ia satu perkembangan yang sihat.
Walau bagaimana pun, mungkin kita hanya dapat melihat bagaimana syarikat-syarikat gergasi negara kita mengorak langkah tanpa memberi apa-apa keuntungan secara terus kepada kita, ingin membuka kedai handset atau prepaid, tiada modal besar, ingin menjadi pelabur kepada mereka tiada modal besar, ingin menjadi salah seorang pekerja yang berjawatan tinggi dengan mereka, tidak kesampaian, nak beli kapal terbang sendiri tak cukup duit, nak bina pencawang dan pemancar signal, tak cukup modal.
Jadi tengok dan lihat sahaja, bila prepaid tersebut berfaedah kita hanya menumpang menjadi pengguna sahaja, dapatlah untung sikit-sikit. Bagi internet marketer pula, sama seperti orang lain, tengok dan lihat, kalau AirAsia ada buat sistem affiliate, boleh juga kita tumpang sekaki.
Dalam masa memerhatikan perkembangan syarikat gergasi ini, tiba-tiba saya dikejutkan dengan satu berita bahawa AirAsia akan menghasilkan satu lagi produk tetapi kali ini berkaitan kominukasi iaitu Prepaid Tune Talk, dan ada sebuah syarikat diberikan kepercayaan untuk membuat promosi pemasaran Tune Talk secara affiliate program iaitu Tone Excel WOW Program Rujukan.
Apa lagi, tanpa berfikir panjang, saya terus menyertainya. Ini peluang kita untuk menjadi sebahagian daripada mereka, walaupun secara affiliate program.
Inilah sebabnya terhasil website ini untuk mengajak anda sama-sama menyertai program affiliate Tune Talk-Tone Excel dan sama-sama kita mengembangkan perniagaan ini semoga ianya membantu serba sedikit meningkatkan pendapatan sampingan kita.

Penerangan produk Prepaid Tune Talk – Tone Excel
Prepaid Tune Talk adalah sama dengan prepaid dari syarikat yang lain. Terdapat beberapa kelebihan jika anda menggunakan prepaid Tune Talk.
1. Jika anda menggunakan prepaid Tune Talk, anda boleh mengekalkan nombor prepaid lama anda samada 012, 019, 017, 013, 014 atau anda boleh gunakan nombor baru yang bermula dengan 0105********.
2. Julung-julung kali di Malaysia, jika anda menggunakan prepaid Tune Talk, anda akan dilindungi dengan Insuran Kemalangan Peribadi yang di keluarkan oleh eTiQa Insuran ahli Kumpulan Maybank sebanyak RM100,000.00
3. Anda boleh Top Up di mana-mana kedai menjual prepaid Top Up di seluruh negara, kedai yang mempunyai e-pay System, 7-Eleven, Maybank2u, CIMB Clicks, E-Banking EON Bank dan RHB Bank dan seluruh Stesen Minyak yang mempunyai kemudahan e-pay System

4. Yang paling best, Tune Talk - Tone Excel mempunyai PROGRAM AFFILIATE (Yahoooooooo!!) - dimana kita boleh menjadi agen dan membuat pendapatan tambahan secara berterusan.

Bagaimana dengan program Affiliate Prepaid Tune Talk ini.
Untuk menyertai dan membuat pendapatan tambahan dengan program affiliate ni, anda perlu :
1. Menjadi penguna Tune Talk - Tone Excel dengan bayaran sebanyak RM80.00 sahaja melalui pembelian satu (1) SIM Kad
Dengan bayaran sebanyak RM80.00, anda akan mendapat Air-Time sebanyak RM30.00 yang ada didalam SIM KAD Tone Excel - WOW iaitu kredit dari Tune Talk untuk kita membuat panggilan dan SMS.

Kadar Panggilan dan SMS Tune Talk – Tone Excel. Sila rujuk jadual di bawah:
Kadar Tune Talk – Tone Excel
Panggilan 32 sen / minit
SMS 15 sen / sms

2. Top Up minima sebanyak RM20.00 setiap bulan, tak semestinya sekaligus, boleh Top Up sedikit demi sedikit asalkan jumlah sebulan mencapai minima RM20.00
Saya rasa yang ini tak jadi masalah, kerana kebanyakan daripada pengguna prepaid menggunakan prepaid lebih daripada tu setiap bulan.
3. Berikut adalah bonus dan komisen yang anda boleh dapat:
Pendapatan pertama adalah dari insentif Bonus Rujukan (Direct Sponsor) yang boleh diperoleh dari penyertaan baru yang ditaja terus oleh anda di level 1 iaitu sebanyak RM20.00 seorang.

Katakan anda menaja terus 10 orang sebulan di level 1, maka insentif yang akan diterima adalah:
RM20.00 x 10 orang = RM200.00
Bonus ini menarik untuk mengajak orang baru menyertai program ini tanpa had.

Pendapatan kedua pula adalah dari insentif Komisyen Top Up dan pendapatan dari program ini adalah berulangkali serta ada tiga level.
Pertama (L1) 6%, kedua (L2) 3% dan ketiga (L3) 11%. Jadi kalau anda sendiri merujuk kepada 10 orang, ianya akan menjadi seperti ini, kita anggap setiap orang gunakan prepaid RM30.00 sebulan.
RM30.00 x 6% x 10 orang = RM18.00 komisyen anda di level 1
Sedikit kan? Kalau setiap orang yang anda ajak pun ajak 10 orang, ianya akan jadi begini:

RM30.00 x 3% x 100 orang = RM90.00 komisyen anda di level 2
Woops. RM108... SEBULAN. Tapi itu MASIH LAGI sedikit. Bagaimana kalau setiap orang di atas pun ajak seramai 10 orang? Jawabnya anda akan mendapat:

RM30.00 x 11% x 1000 orang = RM3,300.00 komisyen anda di level 3

Campur semua sekali anda dapat RM 3,408.00 sebulan!!!


Bayaran komisyen akan dilakukan pada setiap 21 haribulan terus ke akaun bank anda dengan syarat bayaran minima RM30.00 daripada komisyen anda.
Ingat, anda berkemungkinan menjana pendapatan lebih daripada itu setiap bulan. Itu adalah contoh jika anda sponsor 10 sahaja, kalau anda sponsor lebih daripada itu, maka komisyen anda pun akan berkali-kali ganda.
Kelebihan seterusnya, downline anda tidak perlu bersusah payah mencari anda untuk Top Up, mereka boleh Top Up di mana-mana saluran Top Up dan anda tetap dapat komisyennya.
Pengalaman saya, belum pernah saya jumpa satu perniagaan yang semudah ini setakat ini, jika saya cerita pada 10 orang, biasanya 10-10 tersebut akan menyertainya program affiliate ini.
Lagi satu biasanya level 2 dan 3 bukan kita yang sponsor, kan downline kita yang buat tapi kita masih dapat komisyennya.

Bagaimana untuk saya menyertai Affiliate ini.
Dapatkan SIM Kad Tune Talk – Tone Excel
Pertama anda perlu menjadi pengguna dengan membeli prepaid Tune Talk - Tone Excel. Belilah sekeping SIM KAD Tone Excel - WOW berharga RM80.00 dan tambah RM 10.00 lagi untuk kos penghantaran dengan menggunakan POS Laju.


Salam Usahawan,
Muhammad Arifin bin Alias,

http://www.TuneTalkBIZ.com/biz2talk
http://www.TuneTalkBIZ.com/tunemoney
http://www.TuneTalkBIZ.com/ebbynoor
http://www.TuneTalkBIZ.com/tunepower
http://www.TuneTalkBIZ.com/abisk2me
http://www.TuneTalkBIZ.com/talkmoney
http://www.TuneTalkBIZ.com/rezqiku
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 203.82.85.165

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

BANNER SAHABAT


Powered by BannerFans.com

Create your own banner at mybannermaker.com!